kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Nie, 13 Sty 2002, 03:14:08 CET

On Sun, 2002-01-13 at 02:44:22, Tomasz Kłoczko wrote:

> Po mimo że jest to jak najbardziej przypadek rzeczywisty to nie widzę
> jednocześnie powodu dla którego ktoś miałby sobie aż tak komplikować
> życie skoro mając dosepny serwer SMTP i stado aplikacji klienckich do
> poczty + w miare dobrze orogramowane w rózmych modułach sprawy "pocztowe"
> moząn to zrobic duużo prościej i szybciej Mógłby to być to rodzaj

Super. No to ja poproszę o zaproponowanie "dużo prostszego" rozwiązania dla
następującego przypadku:
W edytorze tekstu XXX dostępne jest polecenie "wyślij dokument" lub "wyślij
otwarte dokumenty". Powinno ono otwierać okno programu pocztowego z
domyślnie ustawionym tematem, domyślną treścią oraz z załączonymi wszystkimi
aktualnie otwartymi dokumentami, tak, aby użytkownik mógł dopisać adres
odbiorcy, zwykle również coś w treści, a następnie wysłać list.

> masohizmu (znęcanie się na samym sobą jako developerem) połączyny z

Mam wrażenie, że nigdy nie miałeś do czynienia z Corbą (ani Bonobo),
zwłaszcza w połączeniu z wysokopoziomowym językiem programowania, takim jak
Python.

> sadyzmem (znecaniem się nad uzytkownikami czegoś takiego) bo nautilus swój

Mylisz Evolution z Nautilusem.

> (...)
> okolicach 1 (+-1). Nie wiem w takim razie czy jest sens pakować w pakeity
> podstawowe cos co ma tak marginalne zastosowanie. Osobiście jestem do tego
> coraz mniej przekonany.

Czy Ty aby znasz rozmiary plików, na temat których toczy się dyskusja?

pozdrawiam
Cyba

P.S.
Właściwie to w tę dyskusję nie powinienem się pchać, jako, że w ogóle mnie
ona nie dotyczy :-)

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero