kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Nie, 13 Sty 2002, 13:52:30 CET

On Sun, 2002-01-13 at 13:23:07, Tomasz Kłoczko wrote:

> konkretne rozwiązanie (od RPC a w skrajnych przypadkach bazujące
> bezpośrednio na raw/unix sockets czy IPC zależnie od tego czy całość się
> rozgrywa tylko na jednej maszynce czy tez na większej ich ilości; w
> (...)

Dla "konkretnych rozwiązań" rzeczywiście wszyscy przyzwyczaili się tworzyć
własne "lepsze" rozwiązania. Prosty moduł do RPC w Pythonie zmieszczę w
kilkunastu wierszach kodu (dzięki gotowej serializacji), ale bynajmniej nie
podważa to ogromnej użyteczności Corby. Moje "lepsze" rozwiązanie nie będzie
dawało choćby dwóch elementarnych rzeczy:
 - Opisu interfejsu, którym się posługuję (po pierwsze dokumentującego
sposób komunikacji, po drugie, wykorzystywanego już przez same programy
komunikujące się).
 - Możliwości komunikacji z programem napisanym w praktycznie dowolnym
języku programowania.

CORBA to oczywiście dużo więcej, a nałóż na to Bonobo...

EOT (temat ten wałkowały przed nami tysiące osób)

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero