kompilacja jadra

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 18 Lip 2002, 21:15:33 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Robert R. Wal wrote:

> Ale LFS w PLD 2.2/i386 dalej nie ma, pomimo tego, że w PLD 2.2/PPC
> podobnież jest od początku...

Daj mi skonczyc 2.2.21-2 a gwarantuje ci, że pojawi sie w nim obsluga lfs
na intele. Moze takie male moje TODO:

* reiserfs na ppc (blad z obsluga bigendian)
* aic7xxx na ppc (nie wiem czy wlacze do -2)
* lfs na ix86 (wymaga wychwycenia pakietow, ktore z tego beda kozystac)

po tych zabiegach wysle na pld-kernel w pld.org.pl info, ze spec gotowy i
liste pakietow, ktore nalezy przebudowac z tym.
Ew jak nie zdarzymy zostawimy LFS jako przygotowanie do PLD-2.0 lub
jakiegos 1.x (ale nie godzi sie to z moją ideą dalszego rozwijania lini
1.x)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)