kompilacja jadra

Czw, 18 Lip 2002, 21:53:41 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Daj mi skonczyc 2.2.21-2 a gwarantuje ci, że pojawi sie w nim obsluga lfs
> na intele. Moze takie male moje TODO:
>
> * reiserfs na ppc (blad z obsluga bigendian)
> * aic7xxx na ppc (nie wiem czy wlacze do -2)
> * lfs na ix86 (wymaga wychwycenia pakietow, ktore z tego beda kozystac)
>
> po tych zabiegach wysle na pld-kernel w pld.org.pl info, ze spec gotowy i
> liste pakietow, ktore nalezy przebudowac z tym.
> Ew jak nie zdarzymy zostawimy LFS jako przygotowanie do PLD-2.0 lub
> jakiegos 1.x (ale nie godzi sie to z moją ideą dalszego rozwijania lini
> 1.x)

dzimi wtrącę się .. :)
Nie bierz za duzo na głowe. Wychwycenie rzeczy które bendą wymagały
przebodowania pod LFS to nie zadani dla Ciebie. To byłoby marnowanei
Twoich umiejętności. To jest coś nad czym możemy sie wspólnie zatstanowić
bo tu zanim coś sie zrobi mozan duzo przemyśleć oc do metody jak to
zrobić.

Do gadzinki:
LFS na PPC był od początku bo port PPC stosunkowo niedawno
się zaczął i w zasadzie powstawał równolegle z kernelem w postaci gotowej
paczki. Wprowadznie tu LFS w trakcie w zasadzie niczego nie narażało
ba desytabilizację bo jeszcze nieczego w zasadzie an tym etapie nie było
:). Efekt uboczy tych prac jest tski że mamy dobre przesłanki co do tego
że LFS włączony na intelu będzie działał równie popranie i i stabilnie jak
na PPC. Z czegoś takiego uzyskanego niejakio przy iokazji wypada się mocno
cieszyć i mieć nadzieje że w praniu poziom uciesznia nie zmaleje w
praniu :)

Kłopt jest tylko jeszcze w jenoznacznym i mozliwie precyzyjnym wychwyceniu
pakietów które bendą potrzebowały przebudowanai po właczneniu LFS w
plikach nagłówkowych kernela. Masz spore doświadczenie i to dość
specyficzne. Nie musisz w tym wypdku wnikać w kernel bo to w tym momencie
byłaby stratą czasu .. spróbuj choć Ty sam choć przez chwilę przy zimnym
piwie zastanowić się jak byś to sam ugryzł ? :_)
Prośba o to samo także do innych. Klucz w powodzeniu przejścia na LFS w
2.2 tkwi właśnie w metodzie. Nie mamy czasu żeby kontrolnie wszystko
przebudowywać. Mniej czasu powinno zająć za to obmyślenie jak taką
operacje przeprowadzić możliwie mały nakładem przebudowywań pakietów.
A metoda na to niewątpliw jest.