KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Wto, 23 Lip 2002, 13:22:59 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Wogóle jeżeli komuś się wydaje że ktoś jest tu na tyle wielki że może być
> wszechwidzący/wszechobecny to to jest złudzenie optyczne (w taki
> mniejwięcej ton dzisiaj udeżał Arek na ircu pisząc że niejestem
> kompetentny co do wypowiadania sie na temat gcc 3 (jakbym wogóle chciał w
> tej materii zabierć głos :) .. dalej padał bełkot w dość podobnym
> zupełnie oderwanym od rzeczywistości tonie).
Przecież jest jasne, że nie jesteś kompetentny do rozmowy o kompilatorach
(podobnie jak ja). Z tym, że ja czytam listę gcc i opieram się na opinii
innych osób.

Przeczytaj jeszcze raz ów ,,bełkot'' i daj znać jak zrozumiesz.

> Jeszcz apropo tego co Arek ostanio robi.
ps. ile to jest ,,ostatnio''? Bo ostatnio niestety nic nie robię. ppp0
niezbyt się robieniu przysłuża.

> Zaczyna być to corac mnie znośne.
> Zaczyna powoływać się na to że w RH czy MDK są sterfy totalnego rowoju
> tylko ..
I co z tego, że są?

> nie zauważa że te strefy z kawałek zaczynają przechodzić na
> stable (całkowicie), a dodatkopwo jest to zgrane w czasie i przestrzeni z
> tym co się robi w reszcie dystrybucji.
Stabilizowanie to najnormalniejsza rzecz w świecie w każdej dystrybucji.

> Nest zaczyna być coraz bardziej
> prywatnym eksperymentem Arka .. porostu od jakiegoś czasu jest zero
> koordynacji/rozmów na temat tego co można zrobić, co należy zrobić i jak
> to nalaży robić.
Poza mną są ze dwie osoby (jedna napewno), która głębiej interesuje się
nestem. Dlaczego nestem się nie interesujesz? Zero pytań od Ciebie
dostałem w tym temacie (poza gcc3 o którym kiedyś była dysputa
mała na irc).

> Arku jeżeli wydaje Ci się że dla innych powinno być oczywiste co jest
> czym, a czym nie jest to jesteś w wielkim błędzie. Przykład z przed
> całkiem niedawna: człowiek z Estoni zaczął używać zasobów nest bendąć
> przekonanym że to są zasoby które powinien używać w produkcyjnym
> środowisku (człwiek nie wygląda na w ciemie bitego).
Niestety są ludzie co biorą co popadnie nie czytając nawet komunikatów
wyświetlanych przez serwer FTP. Nie widziałem na listach, żeby Estończycy
się skrażyli więc na złe mu to nie wyszło?

> Podejrzewam że podobnych pomyłek jest znacznie więcej i z racji tego że sam nie
> komentujesz w żaden sposób tego co robisz może być to przyczyną sporej
> ilości rozczarowań.
Zanosi się na przeniesienie na innego hosta całego ftpowego nesta, Ty o tym
wiesz, inni też już może wiedzą. To będzie trochę roboty ale cóż, przynajmniej
,,nie-czytającym'' ludziom się nie będzie myliło.

Komentuję gdy ktoś mnie wprost zapyta. Zapytaj konkretnie to uzyskasz
odpowiedź.

Nest obecnie praktycznie niczym się nie różni od Ra poza:
- kernel 2.4 by default (glibce z nim rekompilowane)
- gcc 3.1 (a wkrótce 3.1.1/3.2)
  [ ten element wyłapuje znaczną ilość błędnie napisanych programów
    C++ i jest z tym nieco roboty ]
- rpm 4.0.4
- libpng 1.2
- kde 3
- gnome 2

> Fajnie że eksperymentujsz ale pomyśl też czasame o tym żeby przynajmniej
> część rzeczy z tych eksperymentów przerodziła sie produkcyjjne zasoby.
To przyjdzie z czasem. Nie jestem w stanie ustabilizować tego w pojedynkę
w krótkim czasie, a zwłaszcza teraz w wakacje kiedy to praktycznie mam wakacje
i nic w nest nie robię. Artur nieco się tym zajmuje ale raczej również
w niewielkim stopniu. Po 1.0 zasoby ludzkie same się powinny znaleźć
bo przy 1.0.x/1.x raczej malutko będzie roboty + wszystko będzie musiało
przejść przez dzimiego (IMO).

> Przykładowo była mowa o ocamlach jakiś czas temu i prosiłem o konkretne
> wskazówki .. zero konkrenej odpowidzi (w stylu: sam poróbuj z tym).
Heh, malekith Ci powiedział, żebyś patrzył po BuildRequires. Dla mnie
wsytarczająca to była ,,wskazówka'' i stąd ocaml* są w nest :-)

> kloczek

ps. [kawałek mocno off-topic no ale ...]
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr