nowe ac/am (było Re: Głupie pytanie)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 29 Lip 2002, 13:43:42 CEST

On Mon, Jul 29, 2002 at 01:36:41PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> OK. Czyli robimy merge tego na HEAD.

Tylko z uwzględnieniem poprawki Andrzeja w textutils na HEAD (chyba
uaktualnienie polskich tłumaczeń).

> Próbuj czsami wczęniej pewne rzeczy wypychać czy też nawet formułować
> jawnie warunki wypchnięcia czegoś co jest na branchu. Wiem, że mamy wszycy
> sporo na głowie ale chodzi też o to żeby nie narażać się na pewne
> negatywne aspekty drobnych zaniechań informowanai o róznych drobnych
> szczegółach jak to juz miało miejsce przy KDE. Chodzi o to żenbyśmy
> zwracali uwagę na to co nie poruszane moze stać się zarzęwiem jakiś
> nieporozumień :)

Jakby się kto pytał, to na -rDEVEL jest zestaw libexif z przyległościami
z nowym API i częścią graficzną przeniesioną na GTK2 (to drugie bardziej
blokuje, bo chyba tylko gphoto2 korzysta z libexif).

--
Jakub Bogusz