home_etc - moje wnioski

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 7 Cze 2002, 09:15:41 CEST

W liście z pią, 07-06-2002, godz. 08:57, Blues pisze:

> ???
> Co maitaner chętniej zaaplikuje to nie wiadomo - statystycznie się
> zobaczy...
> A prostsze patche? Dlaczego (nie patrzyłem w nie dlatego się pytam...)
Czesto (mowie na podstawie programow, ktore do tej pory poprawilem)
programisci robili #define NAZWA_PLIKU "/.katalog/cosik".
Latwiej jest zamienic:
	plik = $HOME + NAZWA_PLIKU
na
	plik = $HOME + "/" + $CONFIG_DIR + NAZWA_PLIKU

niz zmieniac define-y i dodatkowo dokladac /katalog (/.katalog), ale to
tez zalezy od programu i przyjetej przez programiste filozofii...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl