ROX

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 15 Cze 2002, 22:36:11 CEST

Dnia 15 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Golawski napisał(a):

> To jest przyczyną błędu. Rox wymaga gtk+2, a gdkxft wersji 1.2x. Ale tyle
> to można wyczytać z komunikatu :). Może spróbuj jakoś zablokować gdkxft
> dla roxa,

A w jaki sposób? Jest taka możliwość? To chyba trzeba na etapie
kompilacji, bo gdy tymczasowo usuwam libgdxft to rox też sie nie
uruchamia (bo brakuje mu tej biblioteki).

> lub napisz do autora.
Raczej nie napiszę... to moje pierwsze spotkanie z rox. I już mi się nie
podoba... słyszałem że taki mały, konfigurowalny, szybki... a tu taki
klops :(

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Cholerna grawitacja... i w dodatku nie w tę stronę.