i tak to olejecie ale chce mieć czyste sumienie...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 18 Cze 2002, 18:27:35 CEST

On Tue, Jun 18, 2002 at 05:06:03PM +0200, Łukasz J. Mozer wrote:
> - instalacja base wg. niego ma 50MB, de facto trzeba ~100-110MB, więc jak
> głupi siedziałem dzisiaj najpierw półtorej godziny instalowałem over
> net aby później zobaczyć "something went bed"... i no space left on
> device;

Kiedyś instalowałem base via net na i486. fakt, "something went bed"
jest delikatnie mówiąc wkurwiające. I nie wynikało to z "no space left"
a z jakości łącza (które zazwyczaj pięknie działa, ale na czas
instalacji jakby niedziałało? Podejrzewam tu poldka, że nie miał regeta,
ale nvm), które swą zawrotną przepustowością 115kbit po kilku godzinach
doprowadziło do tego, że instalowałem base z lokalnego ftp (utworzonego
na zasadzie gdzie się wyje^H^Hwaliło tam dociągałem i zaczynamy od nowa)
;) Ale base mi zajmował mniej niż 80MB afair - w końcu miałem dysk 160MB
z 32MB swapa i jeszcze miałem "dużo" wolnego miejsca ;)

Co tu dużo mówić:

[jack w pldworkstation jack]$ sudo chroot poldek bash
[root w pldworkstation /]$ du -sh /
57M     /
[root w pldworkstation /]$ rpm -qa|wc -l
     45
Ale fakt, tu paru kobył nie ma, np. kernela.

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.