i tak to olejecie ale chce mieć czyste sumienie...

Wto, 18 Cze 2002, 19:59:03 CEST

On Tue, 18 Jun 2002, Łukasz J. Mozer wrote:

> Cześć.
>
> Nie   wiem   po   co  się  produkuje,  i  tak  pewnie  zmarnuje  tylko
> niepotrzebnie klawiaturę...
>
> - instalacja base wg. niego ma 50MB, de facto trzeba ~100-110MB, więc jak
> głupi siedziałem dzisiaj najpierw półtorej godziny instalowałem over
> net aby później zobaczyć "something went bed"... i no space left on
> device;
> - instalacja miniiso - czy poza http://dev.null.pl/ istnieje
> gdziekolwiek nowsze jakiekolwiek takowe iso? Jeżeli nie to ja bym tą
> [...]

Ogólnie metoda jest taka że masz dosęp do pełnych źródeł tego z czego
powstaje PLD. Możesz sam poprawić co Ci przeszkadza.
Konkretnie instalator jest w cvs w module bootdisk.
Co do miniiso to poprosu pierwsze o tym słysże że coś takiego jest.