Jajko 2.2 i bttv

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Wto, 18 Cze 2002, 18:40:03 CEST

VItaM

Do tej pory głównie korzystałem z jąder serii 2.4 i wszystkie
urządzenia pracowały mi prawidłowo. Ale ponieważ mam stosunkowo mało
RAM-u (64MB) to kernel często musi ratować się swapem, a to niestety nie
działa tak jak powinno (średnio 2 razy w tygodniu jajko się wysypuje).
Postanowiłem więc zainstalować sobie jajko z serii 2.2. I tu zaczynam
mieć pewne wątpliwości, czy uda mi się prawidłowo skorzystać z karty TV.
Jest ona na układnie bttv 878 więc nie powino być problemów, ale jest to
karta Prolink-Pixelview i jako parametr CARD dla modułu bttv należy
podać 72, a według dokumentacji z kernela 2.2.20 (tak samo 2.2.21)
wynika że driver bttv jest na tyle stary że jeszcze nie obsługuje tej
karty. Mimo wszystko ustawiłem CARD=72 i odpaliłem xawtv i o dziwo
_prawie_ zadziałał tzn. mam obraz ale nie mam dźwięku. Podobnie jak
odpalam radio to nie krzyczy że nie ma takiego urządzenia, tylko się
program uruchamia ale jest to _radio bez dźwięku_. I tu pada moje
pytanie. Jak wyglada w jajku z serii 2.2 obsługa bttv. Czy jest jakaś
szansa na to aby driver dla bttv obsługiwał te same karty co w jądrze
2.4. Czy istnieje odpowiedni patch dla jądra 2.2 i jeżeli tak czy jest
szansa aby pojawił się w jajku dystrybucyjnym. Kiedyś jak nie było
jeszcze jaja 2.4 to udało mi się uruchomić tę kartę na jajku 2.2 z
dźwiękiem ale nie działało wtedy radio, ale ja chcę mieć radio i jeszcze
móc je słyszeć :-).

PS. Karta dźwiękowa to SB Live - pracuje prawidłowo.

Pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl