i tak to olejecie ale chce mieć czyste sumienie...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 26 Cze 2002, 15:46:02 CEST

On Wed, Jun 19, 2002 at 03:51:18AM +0200, Łukasz J. Mozer wrote:
> Witaj Tomasz,

> Wiem wiem, ale jakbym nagle zmienił zawartość profilu instalacji
> "base" to by się rozpoczeła awantura że po co, na co, itp. itd.
>
> Notabene, uważam za śmieszne, iż instalacja typu base nie zawiera
> naszego sztandarowego produktu pt. "poldek" o którym jest głośno na
> całym świecie :-)

Bo base to _base_ a nie base + poldek. Jak chcesz to sobie wybierz
basic.

> [...]
> istnieje.  Takie  base wzbogacone o pppd, links, poldka, apta, basha i
> parę  innych  bzdurek.  Idealne  jeżeli  ktoś chce postawić *używalne*
> (nie, base nie da się za bardzo moim zdaniem używać ze względu na brak
> poldka)   środowisko   i   je   rozbudowywać.   Takowe   znalazłem  na
> ftp://dev.null.pl/pub/pld-i686-MINI.iso.bz2. Poza tym na ftpie w .stat
> znalazłem  geniso-mini.sh czy coś takieg (nie działa niestety). Sprawa
> takiego  CD  jest  idealna. Próbowałem na własną rękę zrobić takie cd,
> niestety problemy z indexami pakietów miałem. Płytka miniiso zawiera:

ftp://ftp.kernel.pl/pub/People/malekith/*.iso a dziś powinny się pojawić
normalnie w ra/iso (czy iso/ra czy gdzieś tam).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h