Jajko 2.2 i bttv

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Wto, 18 Cze 2002, 18:58:27 CEST

... and Jarosław Kruk disseminated foul capitalist propaganda:
>Do tej pory głównie korzystałem z jąder serii 2.4 i wszystkie
>urządzenia pracowały mi prawidłowo. Ale ponieważ mam stosunkowo mało
>RAM-u (64MB) to kernel często musi ratować się swapem, a to niestety nie
>działa tak jak powinno (średnio 2 razy w tygodniu jajko się wysypuje).

Dziwne - może problemy z dyskiem?

>karty. Mimo wszystko ustawiłem CARD=72 i odpaliłem xawtv i o dziwo
>_prawie_ zadziałał tzn. mam obraz ale nie mam dźwięku. Podobnie jak

Poeksperymentuj z tym parametrem. Moja karta działa na kilku
różnych jego wartościach. Nie zapomnij o parametrze radio=1.

A tak wogóle to ntg :)

--
     The 3xR of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.