Jajko 2.2 i bttv

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Wto, 18 Cze 2002, 20:12:16 CEST

Dnia Tue, Jun 18, 2002 at 06:58:27PM +0200, jerzy szczudłowski napisał:
> ... and Jarosław Kruk disseminated foul capitalist propaganda:
> Dziwne - może problemy z dyskiem?
Nie. To na pewno nie są problemy z dyskiem. Nie pamiętam co dokładnie
jajko mi pisze ale chodzi tam o virtual memory. Po za tym system wtedy
nie umiera (ja i tak wolę go przerestartować), ale są problemy przy
zamykaniu systemu z odmonotwaniem partcji swap.

> Poeksperymentuj z tym parametrem. Moja karta działa na kilku
A mi tylko przy CARD=72 udało się odpalić wszystko (tv, radio,
telegazetę i lirc'a), ale nie sprawdzałem wszystkich możliwości.

> różnych jego wartościach. Nie zapomnij o parametrze radio=1.
Jeżeli chodzi o radio=1 to tego nie zmieniam.

> A tak wogóle to ntg :)
Przepraszam. Mój błąd. Wyberałem zły alias m mutt-cie.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl