Re: i tak to olejecie ale chce mieć czyste sumienie...

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Śro, 19 Cze 2002, 03:51:18 CEST

Witaj Tomasz,
Dnia 18 czerwca 2002, o 19:59 napisałeś:

> Ogólnie metoda jest taka że masz dosęp do pełnych źródeł tego z czego
> powstaje PLD.

Wiem wiem, ale jakbym nagle zmienił zawartość profilu instalacji
"base" to by się rozpoczeła awantura że po co, na co, itp. itd.

Notabene, uważam za śmieszne, iż instalacja typu base nie zawiera
naszego sztandarowego produktu pt. "poldek" o którym jest głośno na
całym świecie :-)

> Co do miniiso to poprosu pierwsze o tym słysże że coś takiego jest.

Heh  :)  To jest taki zestaw pakietów z MINI-ISO, które podobno gdzieś
istnieje.  Takie  base wzbogacone o pppd, links, poldka, apta, basha i
parę  innych  bzdurek.  Idealne  jeżeli  ktoś chce postawić *używalne*
(nie, base nie da się za bardzo moim zdaniem używać ze względu na brak
poldka)   środowisko   i   je   rozbudowywać.   Takowe   znalazłem  na
ftp://dev.null.pl/pub/pld-i686-MINI.iso.bz2. Poza tym na ftpie w .stat
znalazłem  geniso-mini.sh czy coś takieg (nie działa niestety). Sprawa
takiego  CD  jest  idealna. Próbowałem na własną rękę zrobić takie cd,
niestety problemy z indexami pakietów miałem. Płytka miniiso zawiera:

apt  basesystem bash bdflush bsp bzip2 chkconfig conflib cpio cracklib
cracklib-dicts  curl  db1  db3  dev dhcpcd dml e2fsprogs FHS fileutils
findutils fix-info-dir ftp gdbm geninitrd genromfs gettext glibc gnupg
grep  grub  gzip iproute2 iputils-ping issue jfsutils kbd kernel klogd
libcap libstdc++ lilo login logrotate losetup mailx make mawk mingetty
mktemp   modutils   mount   ncurses   net-tools   newt   open  openssh
openssh-clients  openssl  pam pcre pdksh poldek popt ppp procps psmisc
raidtools  rc-boot rc-scripts readline reiserfsprogs rpm sed setserial
setup  shadow  sh-utils  slang  strace  syslog  syslog-ng SysVinit tar
telnet  textutils  trurlib  utempter  util-linux vim-static wget which
wuch xfsprogs zlib

Czyli całość około 40MB. Jeżeli na minicd wchodzi 200mb to na upartego
można  upchać  3  architektury  i*86 i będzie się ściągało jak świerze
bułeczki :)

Fakt,  mój  ton  emaila był niezbyt miły, gdyż do tego zeszło się parę
nieprzyjemnych  spraw  (ból  zęba)  i  ogólnie  nerwicę  miałem,  więc
przepraszam.

--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]