Upgrade...

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 28 Cze 2002, 11:10:05 CEST

On Fri, Jun 28, 2002 at 08:43:11AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> A gdzie taki daemon mialby tego cora zrzucac? Zdaje sie ze potrzebuje
> odpowiednich uprawnien do katalogu w którym siedzi. Poza tym taki
> pliczek w nieodpowiednim miejscu naprawde moze napieszac.
> Przeciez do debugowania zwykle i tak odpala sie daemony "recznie".
>
> Ja bym byl ewentualnie za poprawka do rc-script, ale taka, która
> pozwoli ustawic dowolny limit dowolnej usludze.
> Ale zdaje sie, ze to mozna latwo zrobic przez wstawienie polecenia
> "ulimit" do /etc/sysconfig/usluga
Ja to widze tylko jeden porzytek z tego zeby odpalac daemony
z limit core > 0 Jesli cos sie dzieje zadko i sporadycznie i
nie wiadomo za bardzo czemu. pamietam ze kiedys mialem ta z apachem
ze chodzil dwa dni i przestawal. To jak limit core >0 mozna takiego
wiszacego apacho poczestowac sig 11 i ma sie tego core.

Ale to mozna recznie sobie zmienic i nie kombinowac

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.