Zasoby z certyfikatami SSL - miejsce w drzewku katalogów

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 18 Mar 2002, 17:55:55 CET

On Monday 18 March 2002 17:37, you wrote:
> Kwestia mozilli to osobna sprawa. Zakładam, że predzej czy później mozillę
> da się pzrekonać do zaglądania bazy openssl. W miedzyczasie jest mozlwie
> używanie dowolnego obejścia na kwestie operowania na bazie mozilli.
> Pierwszym logicznym jakie mi się wtej chwili nasuwa jest to że dodajemy
> odpowiednie triggery które wykonują się przy dowolnej nodyfikacji bazy
> openssl tak żeby baza systemowa mozilli zawierał w daje chwili ten sam
> zestaw certyfikatów (co jest w płeni wykonalne).

I tak też mam zamiar zrobić pakietowanie certyfikatów (na podstawie tego co
się znajduje w katalogu certyfikatami jest generowany ca-bundle.crt, Cert7.db
czy co tam jeszcze dusza zapragnie). Pytanie czy ktoś zna narzędzia do tego
(przyglądnąłem się jak wyglądają te certyfikaty w ca-bundle i muszę
stwierdzić, że to czarna magia)? Wojtek mówił, że coś takiego by trzeba było
napisać od podstaw :(

(acha... i nie kloczek... nie mam zamiaru przepisywać openssl'a i gadziny,
żeby używały katalogu z plikami zawierającymi certyfikaty... wolę na
podstawie takiego katalogu wygenerować pliki które będą odczytywane przez
obecne wersje tych programów...)

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle