Zasoby z certyfikatami SSL - miejsce w drzewku katalogów

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Mar 2002, 19:59:29 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 05:55:55PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> (acha... i nie kloczek... nie mam zamiaru przepisywać openssl'a i gadziny,
> żeby używały katalogu z plikami zawierającymi certyfikaty... wolę na
> podstawie takiego katalogu wygenerować pliki które będą odczytywane przez
> obecne wersje tych programów...)

Zwłaszcza, że potrzeby mechanizmu przebudowywania bazy się nie
wyeliminuje - bo kto poprawi Netscape 4.x i Operę? ;>
(Mozillę teoretycznie się da - ale mi też nie chciałoby się w tym
babrać)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/