/usr/lib/java

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 21 Mar 2002, 14:39:34 CET

On Thu, Mar 21, 2002 at 02:31:41PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Witam!

> Wszystko zmierza do tego by jednak można było mieć tylko jedną javę
> (przynjamniej instalowaną pakietami), bo w innym wypadku pojawiają się
> kolizje w /usr/bin

> O ile na /usr/lib/java można przystać, to  java-sun-jdk nie będzie miała
> provides jre, bo go wymaga do działania (jest więc requires), dzięki temu
> są dwa mniejsze pakiety a nie jeden mały i drugi wielki, powielający ten
> mały. Natomiast jdk1.4.0 ma jako jre link do jre znajdującego się w
> jre1.4.0 To rozwiązanie wydaje się być dosyć dobrym.

To znaczy które ? Twoje czy moje ?
Co do aktualnego umieszczenia jre1.4.0 to nie wiem czy zauważyłeś gdzie java
szuka plików *.so ?
Oto ciekawy fragment:
open("/usr/lib/jre1.4.0/../lib/i386/libpthread.so.0", O_RDONLY) = -1 ENOENT
                        ^^
Przy "firmowym" położeniu było by to:
JAVA_HOME/jre/../lib/i386/.....
czyli JAVA_HOME/lib/i386/...