co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Czw, 21 Mar 2002, 21:19:54 CET

VTAM!

On Thu, 21 Mar 2002 20:03:28 +0100 (CET)
nobody <izis w venus.pk.edu.pl> wrote:
[...]
> To jest jednak trudne, nie kazdy i nie zawsze moze powiedziec: "tak,
> zarobilem 500zl netto, z tego 200zl przekazuje na dalszy rozwoj
> dystrybucji, developerzy kupia sobie za to wentylatorki do builderow
> (np.), dzieki czemu beda mogli dalej rabotac, a ja dalej bede mial
> mozliwosc stawiac serwerki w coraz wymyslniejszych konfiguracjach,
> a przy okazji samemu dlubac, bez kompleksow, bez destrukcyjnych schizm
> w spolecznosci peeldowej, ze jestem ... jemiola".

W wersji zaawansowanej przechodzi sie do trybu: "Tak - zarabiam na serwerach
z PLD wiec zatrudniam najlepszych specow zeby poza dzialalnoscia statutowa
firmy rozwijali (w ramach stosunku pracy) PLD ku obopolnym korzysciom firmy
i PLD team-u :)
A developerom nie zwiaznym z firma wyrazamy uznanie poprzez Umowy o Dzielo".

Niektore firmy tak juz robia ;)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl