[** iso-8859-2 charset **] Aktualność przetłumac

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 24 Mar 2002, 10:18:08 CET

Dnia 23 mar o godzinie 20:56:13 +0100, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

(...)

> Jasne. Jak sie nie chce tlumaczyc, ani chocby dopisac w danym "manualu"
> komentarza, ze jest nieaktualny i aktualnego nalezy szukac w wersji
> angielskiej.

Szczerze mówiąc nie potrafię. Gdzie mam to zgłosić?

Czy dalej pisanie manuali to ręczne rzeźbienie w makrach typu ".if
t .Sp" i podobne, czy jest jakiś przyjazny sposób?

> Zakladasz, ze wszyscy uzytkownicy beda potrafili czytac ze zrozumieniem po
> angielsku?

Nie. Zakładam, że mijający się z prawdą przetłumaczony manual jest
gorszy od aktualnego angielskiego.

> Zakladasz dosc powazna elitarnosc PLD. Nie wiem, czy wszyscy sie z toba
> zgodza. Ja nie.

O ile mi wiadomo nigdy założeniem PLD nie było "robienie dystrybucji dla
ludzi znających tylko j.polski"...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --