Qmail +relaying

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 28 Mar 2002, 21:59:29 CET

On Thursday 28 March 2002 18:16, Tomasz Kłoczko wrote:

> To niech instaluje maidira i da święty spokój.

Ale ja chcę mieć tego maildira domyślnie :)

> Najwidoczniej nic nadal nie rozumiesz. Nie jest ważne co ja chcę tylko to
> na co realnie jestrśmy dobrze ptrzygotowani a powtórże że część alikacji
> typu MUA nie wspiera maildir a wspiera mbox.

No to to już chyba jest problem użytkowników a nie administratorów? (a to
jest admina sprawa czy chce mailboxa czy maildira).

> Jeeżei uważasz że Tobie pierwszemu uda się mnie zatupać to tak jak w
> poprzednich przypadakach przekonasz się Tobie się to też nie uda.

Zatupać? Czemu mi nikt nie powiedział, że wymyślono nowy rodzaj głosowania?

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle