Fw: Alternatywa dla qmail'a

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 29 Mar 2002, 14:59:25 CET

On Fri, Mar 29, 2002 at 02:50:46PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 29 Mar 2002, wrobell wrote:
> [..]
>
> Niemniej w warunkach licencji nie ma nic o owej idei :)
> Są za to sformułowane inaczej wwarunki i te na moje oko jednak nie
> spełniamy:( .. zresztą nikomu jak widac nic che sie spełniać tak głupio
> sformułowanych warunków przez co qmail de facto nie jest dostarczany w
> zjadliwej formie w żadnej dystrybucji i odpowidzialny za to jest
> wyłaczni maintainer który martwi sie tym czym marwić sie nie powinien
> (np. tym ze w zwiaku z tym że każdy unix ma inny schemat układu
> [...]
Ano.

Dla mnie najważniejsze jest, to że możemy .src.rpm-a dystrybuować.
W kwestii binarek to proponuję cofnąć się te kilka lat i wywiedzieć
się dlaczego w końcu to wpadło na ftp-a.

I co z tymi ludźmi, którzy te binarki chcą mieć na ftp? Była o ile
pamiętam wtedy jakaś bitwa o to. Warto wyjaśnić i walnąć do FAQ
bo za dwa lata znowu będziemy przez to przechodzić.

    wrobell <wrobell w ite.pl>