Fw: Alternatywa dla qmail'a

Pią, 29 Mar 2002, 15:02:35 CET

On Fri, 29 Mar 2002, wrobell wrote:
[..]
> Dla mnie najważniejsze jest, to że możemy .src.rpm-a dystrybuować.
> W kwestii binarek to proponuję cofnąć się te kilka lat i wywiedzieć
> się dlaczego w końcu to wpadło na ftp-a.
>
> I co z tymi ludźmi, którzy te binarki chcą mieć na ftp? Była o ile
> pamiętam wtedy jakaś bitwa o to. Warto wyjaśnić i walnąć do FAQ
> bo za dwa lata znowu będziemy przez to przechodzić.

W tej chwili zasoby na ftp są już wyzyszone pod względem niespełniania
zależności i zawieraja dokąłdnie taki sam zestaw pakeitów na wszystkich
x86. Takeigo sstanu PLD chyba jeszcze nie osiągneło ani razu. W tym
momencie chciałbym skczyć pracę nad 1.0 przekazuąc to dzimiemu.

W zasadzie tylko jeszcze możnaby zdecydować co z tym qmailem i wiczorem
zamknąć całość, wyjechać na Święta i po Świetach zacząć nowy etap prac.

YWcięcie binarek qmaila czy wrzucenie ich do supported i nie dawanie ich
na CD byłoby do przyjęcia. Wiem że to nie najlepsza widomość dla
użytkowników qmaila ale w tej chwili nie widzę raczej lepszego rozwiązania
.. chyba że ktoś takowe inne widzi ?