Potemncjalne uproszczenie manipulowanai %doc (Re: wprowadznie makr ..)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 21:45:35 CEST

El mar, 14-05-2002 a las 21:26, Tomasz Kłoczko escribió:

> To tak czy inaczej to podpada pod kryteria jakie sfrmułwałem.

Nie wiem, jakie kryteria. Wiem, że grzebiąc w wielu pakietach nie
rozwiążesz problemu --short-circuit. Jeszcze raz powtórzę, że budowanie
SMP/UP jest tylko przykładem tego, co jeszcze może przeszkadzać.
Potencjalnie istnieją jeszcze inne problemy, które nie pozwolą używać
--short-circuit.

> Jeżeli jednak z jakiś ważnych powodów jeden czy kilka pakeitów miałoby nie
> podlegać tym regółóm to też załamywać rąk nie ma co. Ważne ze wszystko
> inne będzie dzieki temu dawało się uzywać z --short-circuit.

Skąd bierzesz te jeden/kilka? Ja bym raczej strzelał w kilkadziesiąt.
Poza tym twierdzę, tych n pakietów nie będzie się nadawać do
--short-circuit, a m innych przestanie się budować (kto to będzie
naprawiać?)

> Mam jednak w zwyczaju uzywać "cvs diff -u | less" przed wykonaniem zmiany
> .. spokojnie :)

Nie twierdzę, że skrypt automatyzujący napiszesz źle. Przeczytaj jeszcze
raz, co napisałem.

|   Never trust a man who can count   :            Pawel Sakowski    |
|      up to 1023 on his fingers      :   <pawel w sakowski.eu.org>    |