links

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 16 Maj 2002, 19:56:59 CEST

I oto dnia sądnego 16 maj 2002, Jacek Konieczny napisał(a):

> Mnie się niepodoba to, że ten links do budowania wymaga svgalib-devel,
> to za sobą pociąga wymaganie svgalib, a to (i tu jest problem)
> svgalib-helper. Na FTP nie ma svgalib-helper pasującego do mojego
> kernela (trudno, żeby były pasujące do wszystkich kerneli), więc
> musiałem użyć "-N --nodeps".

> IMHO nie może tak być, że _budowanie_ pakietu wymaga jakiegoś modułu do
> kernela. To jest chore.
> Nie chiałbym też musieć instalować tego modułu, aby np. poużywać linksa.
> U mnie działa świetnie na fb.

Ainni nie mają framebuffera (i jest to nawet częstsze niż nieposiadanie
svgaliba) i co wtedy?

mogę zrobić bcond --without svga --without fb, jeśli tylko o to chodzi -
to żaden problem

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-