links

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 17 Maj 2002, 00:03:37 CEST

On Thu, May 16, 2002 at 07:06:55PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Mnie się niepodoba to, że ten links do budowania wymaga svgalib-devel,
> to za sobą pociąga wymaganie svgalib, a to (i tu jest problem)
> svgalib-helper. Na FTP nie ma svgalib-helper pasującego do mojego
> kernela (trudno, żeby były pasujące do wszystkich kerneli), więc
> musiałem użyć "-N --nodeps".

Mi się więcej nie podoba (ale to w większości pod adresem samego
linksa, a nie pakietu).
Wymaganie naraz libvga i libX11. I kupy bibliotek do grafiki, nawet
jeżeli chcemy oglądać tylko tekst. Czyli musi być osobna wersja
tekstowa. w3m ma to lepiej rozwiązane.

Zepsuli Shift-Q, nawet w trybie tekstowym :/
Po dodaniu -g to jest właściwie zupełnie inna przeglądarka - jak chodzić
po linkach bez klikania??? Help kłamie.
Szkoda, że links jest nadal przeglądarką plików html, a średnio
nadaje się na przeglądarkę http (ftp też). Nadal brak obsługi: HTTP AUTH,
Content-encoding, Accept-Language, passive ftp. Nie sprawdzałem jeszcze
czy naprawili ciasteczka, działanie metody POST i obcinanie URL-i od
czasu do czasu.
Dokumentacja ssie, changelog kończy się w 2000 roku.
Za to komentarze w kodzie są rozbrajające :)
Ale ten akapit to właściwie nie na tę listę powinien iść.

> IMHO nie może tak być, że _budowanie_ pakietu wymaga jakiegoś modułu do
> kernela. To jest chore.

Takoż. Tak już kiedyś było:

| Revision 1.59  2001/12/24 11:40:32  zagrodzki
| - svgalib should not require svgalib-helper

I jestem za powrotem do tamtej sytuacji.
Podobnie jak zainstalowanie bibliotek lm_sensors nie wymaga modułów
lm_sensors itd.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/