rw

Nie, 19 Maj 2002, 12:44:18 CEST

On Sun, 19 May 2002, Michal Margula wrote:

> Nie wiem - może się mylę, ale PLD-Guide ma jakąś licencję? Pewnie ta
> licencja pozwala na modyfikacje itd? Jak się okaże, że coś jest nie tak
> możesz zacząć niezależnie to modyfikować w repo.

To nie ma nic do rzeczy. Licencja nie determinuje tego czym dokument ma
być, ani także tego co poszczególne osoby pracujace na tymże maja myśleć o
tym dokumencie (czym to jest a czym nie jest). Takze nie determinuje
gdziie prace nad dokumentem maja być prowadzone. to wszystko zależy od
*ludzi*. Owe osoby które cos turobiły zachowuja się tak jakby nabrały w
wody w usta i to jest dość dzine.