rw

Nie, 19 Maj 2002, 12:51:46 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> To nie ma nic do rzeczy. Licencja nie determinuje tego czym dokument ma
> być, ani także tego co poszczególne osoby pracujace na tymże maja myśleć o
> tym dokumencie (czym to jest a czym nie jest). Takze nie determinuje
> gdziie prace nad dokumentem maja być prowadzone. to wszystko zależy od
> *ludzi*. Owe osoby które cos turobiły zachowuja się tak jakby nabrały w
> wody w usta i to jest dość dzine.

Od samego początku nie było problemu z licencją tylko _nikomu_ włacznie
z Tobą czy RMFem nie chciało się sprawdzić co to za licencja, a jest
to licencja FDL.

Michał pisał już co chciałby z tą dokumentacją zrobić - umieścić
na stronie PLD.

Michał jako autor strony bierze czynny udział w dyskusji więc nie
rozumiem Twojego tekstu o ,,nabieraniu wody w usta''.

Potrafisz napisać o co Ci chodzi? Przyznam, że nie mam pojęcia o co
chodzi w tym momencie bo sporo rzeczy o które pytałeś Ty i inne osoby
zostało wyjaśnione w ciągu ostatnich 2 dni (archiwa).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr