rw

Nie, 19 Maj 2002, 13:33:40 CEST

On 19 May 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
>
> Od samego początku nie było problemu z licencją tylko _nikomu_ włacznie
> z Tobą czy RMFem nie chciało się sprawdzić co to za licencja, a jest
> to licencja FDL.
>
> Michał pisał już co chciałby z tą dokumentacją zrobić - umieścić
> na stronie PLD.
>
> Michał jako autor strony bierze czynny udział w dyskusji więc nie
> rozumiem Twojego tekstu o ,,nabieraniu wody w usta''.

Otóż nie tylko Michał nad tym parcuje. Pisałem już nie raz że nie chodzi
mi tylko o Micjhała ale o konkretne stanowisko *gupy* osób które coś przy
tyym robiły. Nprawe nei mzęcie się sami dogadać żeby coś takeigu wspólnie
postanowić ? Naprawde nie jest to dla Ciebie jasne ? Może przy okazji sam
wypowisz się czy dla Ciebie jest PLD-guide ? (IIRC też coś przy tym
robileś).

Napisałem także że tak długo jak istnieje jakikolwiek związek z PLD-guide
Sergiusza tak długo dla mnie to nie istnieje. Napisałem także tak fługo
jak nie całe zasoby znajduja się po za repo PLD tak długo takze nie ma mwy
o tym żeby to znalazło robić za głowne zasoby www.