rw

dkarolczak@pbp.sieradz.pl dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Nie, 19 Maj 2002, 13:53:03 CEST

On Sun, May 19, 2002 at 02:40:50PM +0200, Michal Margula wrote:
> [...]

I nie ma się co dziwić bo nikt by się na jego miejscu nie zgodził.

> Mnie osobiście autorstwo Sera nie przeszkadza, bo dokumentacja jest niezła.

Zważając na chęci innych do robienia dokumentacji to tu trzeba by raczej bardzo Sergiuszowi podziękować że zabrał się za coś co jest niezbędne a nikomu się nie chciało robić.

> Natomiast co do bóli Kloczka - może po prostu zrobić tak, że PLD-Guide jest
> w cvsie pld, a Ser ma tylko dostęp do tego katalogu? I wilk syty i owca
> cała.

O ile się nie mylę na obecną chwilę takich możliwości ponoć nie ma :<
natomiast cała ta checa z odebraniem rw była głupia i nikomu niepotrzebna
może wreszcie Tomek przestanie wychodzić z założenia root Bóg to jedno i to samo
bo to nie profesjonalne poprostu :<.
Ten problem jasno jak widać udowadnia że Ser jest PLD potrzebny i tak samo jest potrzebny Kloczek który dokumentacji napewno robił nie będzie a co do animozji osobistych to może wreszcie Tomek pokaże że jest tym za kogo w swoich wypowiedziach się uważa (otwartego na argumenty :> ) i odda to nieszczęsne rw Serowi (osobiście w cuda niewierzę :< ) bo argumety tu widać natomiast z drugiej strony argumenty jakie widać to: "nie bo nie" co smutne jest niezmiernie :< .

inglod w pld.org.pl