rw

Nie, 19 Maj 2002, 18:19:52 CEST

On Sun, 19 May 2002 dkarolczak w pbp.sieradz.pl wrote:
[..]
> Ten problem jasno jak widać udowadnia że Ser jest PLD potrzebny i tak
> samo jest potrzebny Kloczek który dokumentacji napewno robił nie będzie
> a co do animozji osobistych to może wreszcie Tomek pokaże że jest tym za
> kogo w swoich wypowiedziach się uważa (otwartego na argumenty :> ) i
> odda to nieszczęsne rw Serowi (osobiście w cuda niewierzę :< ) bo
> argumety tu widać natomiast z drugiej strony argumenty jakie widać to:
> "nie bo nie" co smutne jest niezmiernie :< .

Przez prawie trzy lata Sergiusz zrobił tyle co kota napłakał. Większość
jego udziału polega na dyskutowaniu i to nie o stronei technicznej tylko o
wszystkim innym.
Jeżeli myślisz o pracy z nami dwomna jednoczesnie to to nie wyda. Ja już
raz poprostu dowiedziałem się co znaczy "współpraca" z Sergiuszem.

Zaczyna do mnie docierać znaczenie powidzenai, że "ludzie uczą się
przedewszystkim na własnych błądach". Najwidoczniej dla kilku osób nic nic
miesiac temu sie nei stało. Niektórzy zdaja się nawet pytać .. "a czy
wogole coś sie stało ?". Wśród osób które cos robią w PLD sa dwie osoby
które potrafią "grać" innymi. Robie to przez cały czas od zachecanai do
pokazywanai co można a czego nie powinni sie robić. Druga osobą jest
Sergiusz który mówi jak całosć powinna być zorganizowana nie mając
jednocześnie chęci tego nawet sam robić często wrecz mówiąc "zróbmy coś a
ja sobie odpocznę". To jest bez sensu.