rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 19 Maj 2002, 15:09:21 CEST

On Sunday 19 May 2002 14:40, Michal Margula wrote:
> Mnie osobiście autorstwo Sera nie przeszkadza, bo dokumentacja jest niezła.
> Natomiast co do bóli Kloczka - może po prostu zrobić tak, że PLD-Guide jest
> w cvsie pld, a Ser ma tylko dostęp do tego katalogu? I wilk syty i owca
> cała.

Właśnie się dowiedziałem, że Marcin Bohosiewicz ma takie same poglądy jak
kloczek. Tzn. antyserkowe. Innymi słowy nie będą akceptować w pld tego z czym
ma coś wspólnego Sergiusz. To znaczy, że obecnie PLD nie ma oficjalnej
dokumentacji i nie będzie miał dopóki ktoś takowej nie napisze. I to ktoś ze
znaczkiem "kloczek&marcin approved".

Pośrednim wnioskiem jest to, że zmianę kompa z repo to można między bajki
włożyć. Marcin tego nie zrobi bo i nie ma ku temu najmniejszych powodów, a
używa tego jako argumentu, żeby ludzi uspokoić podczas *kolejnego* sporu z
kloczkiem.

Innymi słowy gadanie o PLD-Guide jest stratą czasu, bo to i tak nigdy nie
zostanie oficjalną dokumentacją (znaczy póki nie wypracujemy czegoś ala
debian). Teraz tylko apel do Marcina i kloczka niech w takim razie piszą
własną dokumentację. Bo ja mam dziwne wrażenie, że wszyscy inni się za
tłumaczenie/poprawianie tego co jest obecnie zabrali.

Ale się wkurwiłem.