Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 21:24:04 CEST

Dnia Wed, May 29, 2002 at 09:02:36PM +0200, Artur Flinta napisał:
> Wygoda z devfs polega na tym, że  w katalogu /dev są tylko urządzenia
> znajdujące się w systemie. Jeżeli przychodzi jakiś nowy sterownik, czy
> coś podobnego, to jeżeli obsługuje devfs, to automatycznie tworzy sobie
> odpowiedni wpis. Jednak devfs powstał w odpowiedzi na ograniczoną
> przestrzeń urządzeń w starym /dev. Przy okazji pokuszono się o pewne
> uporządkowanie lokacji odpowiednich wpisów. By jednak ten porządek nie
> przeskadzał ludziom za bardzo (kilometrowe ścieżki) to mamy jescze
> devfsd który dba o kompatybilność ze starymi nazwami :-)

To brzmi zachęcająco.

Właśnie ściągnołem sobie z nesta odpowiednią paczkę devfsd i chciałem
przejrzeć dokumentację, ale nie ma tego za wiele (2 strony mana). Czy
powinienem o czymś pamiętać po wykonaniu rpm -i devfs (jakieś zmiany w
konfiguracji rc-script, może coś w etc) czy samo to ruszy z kopyta.
Kiedy należy usunąć /dev (stare)?

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl