usun±æ ekg z PLD by³o (Re: STBR slrn-pl)

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pi±, 31 Maj 2002, 10:12:29 CEST

Dnia 31 maj 2002 rozst±pi³o siê niebo i ziemia i przy g³osie
siedmiu tr±b Robert J. Wozny napisa³(a):

[cut wyjasnienia]

Tak naprawdê do ekg nic nie mam. To tylko taki przyk³ad na
niekonsekwencjê Tomka K. w stosunku do slrn-pl. Mnie siê ekg podoba :)

> uchm... ;> tak sie zastanawiam a moze poprosic w takim razie o
> zdjecie RW w PLD ? i przestac sie tym tworem interesowac?

> PS. usmiechnij sie... jestes w ukrytej kamerze ;>

Taak... W³a¶nie tak zaczynam siê czuæ.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl