rc.ziew

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 4 Lis 2002, 21:24:22 CET

On Mon, Nov 04, 2002 at 07:57:31PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Może trzymaj się tematu ?
To taka metyfora była.

> Podaj choćby jeden poprawny argument za rc.local (?)
Ludzie są do niego przyzwyczajeni i go używają.

W tej chwili sprawa jest prosta: chcę mieć generator sygnaturek, to dodaję
jedną linijkę do rc.local. Jakiekolwiek komplikacje spowodują, że
zamiast dodawać linijkę trzeba będzie się pytać po grupach co te paskudy
z pld wymyśliły.

Właściwie to wynika z tego drugi argument. Brak dokumentacji. Jeżeli już
się usunie rc.local, to *musi* być dokumentacja co powinno się zrobić,
żeby otrzymać jego funkcjonalność. I nie, nie w skrypcie. Jak się już
znajdzie skrypt to reszty się można domyśleć.

> Skoro nikt nie podał kontr argumentów na zachowanie rc.local to
> *logicznym* jest to, że teza jaką postawiłem jest nadal aktualna.
> Czyż nie ?
s/rc.local/&, które by mi się podobały,/
Bo równie dobrze można by twierdzić, że Księżyc jest z sera i żądać
niepodważalnych kontrargumentów. :P

wolf
--
  Bartek   .  - Wy nawijacie jak makaron na widelec.
  Taudul   :