rc.ziew

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Wto, 5 Lis 2002, 17:50:43 CET

On Tue, Nov 05, 2002 at 04:23:39PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Przykąłd kompletnie jakoś chybia. Powidz mi po co generować zasób
> użytkownika w systemowym skrypcie startowym ?
Bo mi się tak podoba.

> To tak apropo konktretnego
> przykłądu kjtóry użyłeś. Wołanie owego generatora powinieneś mieć
> konkretrnie Ty w choćby własnym ~/.profile.
I po 10 minutach miałbym 20 generatorów odpalonych. Dziękuję, postoję.

> Dokumentacji opisującej schemat SySV nie ma. Możesz ję napisać.
To nie ja chce wywracać wszystko do góry nogami.

> I kto ma widzieć co Ci sie podoba a co nie i co w zwiazku z tym umieścić a
> co nie w dystrybucyjnych zasobach ?
Pięknie, tylko widzisz, ja nie mówiłem o sobie. Zgadnij o kim.

> Mylisz jedno: myślenie o wąłsnym WidziMISię z myśleniem o zasobach
> dystrybucyyjnych. Tak długo jak nie beziesz tego rozróżniał będziesz
> próbiował równie bezsensownie argumentować.
Medice, cura te ipsum. (po raz drugi) Póki co, to Ty chcesz wbrew
*wszystkim* developerom wprowadzać swoje WidziMISię.

> Błąd. Na to akurat istnieja niepodważalne fakty.
E tam. Twoje argumenty są do bani, wobec czego *logicznym* jest, że moja
teza, że Księżyc jest z sera pozostaje aktualna. Czyż nie?

wolf
--
  Bartek   .  - Wam brakuje umiejętności posługiwania się giętkim językiem.
  Taudul   :