rc.ziew

Wto, 5 Lis 2002, 21:31:26 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Wojtek Kaniewski wrote:

> to dlaczego w PLD tak jest?

Jeśli jeszcze nie wiesz to podpowiem, że wynika to z założeń.

> pytałem się, czy by się tak stało w PLD, gdyby nagle w LSB pojawiło się
> tego typu wymaganie. mógłbyś odpowiedzieć?

Olałbym to siekiem prostym koherennym. Zapewne inni też by to zrobili i na
tym skończyłby się żywot LSB.

Uparłeś się, że chcesz koniecznie uzyskać namacalną odpowidź na pytranie
co by się stało jakby ktoś jakimś edyktem nakazał żeby wszyscy popełnili
samobójstwo. Spytam się w takim razie: czy Ty też byś zastosował się do
tego nakazu ? Czy może tylko byś się targował o to jak masz to sam zrobić
? Widzisz już że to o co pytasz ściany się nie trzyma, a co do piero
tematu i lub jak wolisz związek jest tylko pozorny (?).