static-routes

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 6 Lis 2002, 09:57:51 CET

On Wed, 6 Nov 2002 09:51:16 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Prędzej od razu zaczniemy używać 2.5 .. i tak wiadomo, że 2.6 będzie
> koło czerwca czyli jest to akurat taki kawałek czau żeby się z tym
> oswoić i podorabiać wszystko co bedzie potrzebne.

Zgodnie ze zwyczajem, jeżeli Linus mówi, że mrozi w kwietniu a wypuszcza
stabilną wersję w czerwcu to można przyjąć, że Zamrozi w maju a wypuści
w czerwcu roku przyszłego - tak swoją drogą to całkiem znajoma to
praktyka z naszego podwórka :-)))
BTW, z tego co mi się wydawało to 2.4.x jest dosyć popularnym jajkiem i
sporo osób z PLD tego używa.

				Artur