static-routes

Śro, 6 Lis 2002, 10:14:59 CET

On Wed, 6 Nov 2002, Artur Flinta wrote:

> Zgodnie ze zwyczajem, jeżeli Linus mówi, że mrozi w kwietniu a wypuszcza
> stabilną wersję w czerwcu to można przyjąć, że Zamrozi w maju a wypuści
> w czerwcu roku przyszłego - tak swoją drogą to całkiem znajoma to
> praktyka z naszego podwórka :-)))
> BTW, z tego co mi się wydawało to 2.4.x jest dosyć popularnym jajkiem i
> sporo osób z PLD tego używa.

Tyle, że dotąd nie było w zwyczaju żeby Linus próbował mówić kiedy wypuści
cokolwiek :)
Jedyną jak dotąd regóła było to że po trzecim feacture freez można było
się spodziewać końca devel karuzeli :)
Wadą 2.4 zaczyna być już to że praktycznei od dłuzszego czasu stoi w
miejscu (nawt auważalne poprawki błedów integrowane są z jakimś takim
wyraźnym ociągniem).
I jeszcze raz .. w tym wypadku warto uwzględniać potencjalny czas trwania
cyklu wypuszczenia 2.0.