static-routes

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 6 Lis 2002, 10:27:20 CET

On Wed, Nov 06, 2002 at 10:14:59AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> I jeszcze raz .. w tym wypadku warto uwzględniać potencjalny czas trwania
> cyklu wypuszczenia 2.0.

Weź pod uwagę, że wiele osób chce na bierząco korzystać z rozwoju PLD na
swoich maszynach produkcyjnych. To co porponujesz spowoduje sytuacje,
w której dostępne będzie PLD-1.0, przestarzałe z założenie i tzw. HEAD,
którego instalowanie na produkcyjnej maszynie byłoby dość ryzykowne
(chociażby z powodu kernela 2.5/2.6).

Zauważ, że akatualna popularność PLD wynika z tego, że dawało ono wciąż
rozwiające się, ale w miare stabilne środowisko na serwery. Opierając
dalszy rozwój o kernel 2.5 praktycznie to przekreślisz.

IMHO PLD powinno być, po wypuszczeniu 1.0, rozwijane w podobny sposób co
ostatnio:
- STABLE, oparte o kernel 2.4, na bierząco rozwijane z użyciem
nowego oprogramowania, ale bez rzeczy eksperymentalnych, czy w inny
sposób podejżanych.
- NEST, gdzie można testować cokolwiek

STABLE od 1.0 różniłoby się tym, że możliwe byłoby przechodzenie na nowe
glibce, gnomy itp. Ale pod warunkiem że one wogóle mają szansę działać
i nie są oficjalnie uważane za "unstable" czy "experimental".

Pozdrowienia,
	Jacek