autoreq z libtoola w rpmie

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 9 Lis 2002, 17:30:20 CET

On Sat, Nov 09, 2002 at 05:09:34PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zapewne tylko dlatego, że nikt jak dotąd nie zadał sobie trudu pełniej
> wykorzystać mozliwości libtool i w związku z tym nie były testowane jego
> funkcje.
> Co do tych możliwiści jakie są standardowo wykorzystywane to po za chyba
> dwoma przypadkami od poczatku prac nad pLD nic więcje nie było takze nie
> wiem co masz na myśli pisząc tu o jakis kłopotach.

Ach, o te wszystkie %{__libtoolize}, -libtool.patch, -ac.patch, -am.patch
(kawałki o libtoolu) i takie tam. Na pkgconfig jakoś ich tyle nie widać.
I tak, wiem, że to wynika z niewiedzy autorów, ale to z kolei jest
pochodną stopnia skomplikowanie libtoola i pkgconfig.  Ale nieważne,
ignore me.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h