Może by coś napisać w kontekście awantury z wyborami?

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 12 Lis 2002, 10:38:19 CET

VTAM!

On Tue, Nov 12, 2002 at 10:36:13AM +0100, Roman Werpachowski wrote:
[...]
> To nie jest polityka, tylko administracja. To, że Tobie się wydaje, że
> to jest polityka, dowodzi, jak bardzo upolityczniony jest nasz kraj. Ale
> jeżeli sami chcemy zrezygnować z możliwości promocji, to trudno...

 Artur ma niestety rację - to JEST polityka. Uwierz mi, staremu ;)
 Sam pomysł jest OK, tylko zaproponowanan metodologia jest kiepska. Samo
 stwierdzenie: "na OpenSource by działało" nie jest w żadnym bądż razie
 argumentem! Proste pytanie: "a dlaczego" wybija Ci broń z ręki. Sam się
 zastanawiam od kilku dni nad zrobieniem takiego ruchu i mam juz jakieś
 przemyślenia.
 Resztę dyskusji proponuję na priva bo jest mało zgodna z tematem listy.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl