[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

Śro, 2 Paź 2002, 09:22:40 CEST

On Wed, 2 Oct 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:
[..]
> równie dobrze można by zrezygnować z całego /usr/local który w końcu ma
> podobną funkcję. W końcu każdy kto sobie pisze skrypta może go
> zapaczkować...

Przy założeniu że ma podobną funkcję ? .. owszem.
Niemniej to założenie jest *błędne* (poprostu :)

> raczej ukłon w stronę "zgodności wstecz". Bardzo niekiedy przydatnej
> (nie - niezbędnej, ale przydatnej)

Okres pzreściowy między BSD a SySV trwa ca~ już prawie 10 lat. W tym
czasie jakos nie mogę sobie pzrypomnieć żeby cokolqwiek tgo potrzebowało.
Ergo: dzisiaj jest to jzu _napewno_ niepotrzebne.

> uhum...
> po wystartowaniu, ale jeszcze przed podniesieniem się całego systemu
> czyli wpuszczeniem użytkowników, prawda?

No niech ktoś znajdie cokolwiek co by choć miało posmak czegos co by się
nadawało do włożenai do rc.lovcal a nie mogło być wstaione w rególarny