[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 2 Paź 2002, 09:27:37 CEST

On Wed, Oct 02, 2002 at 09:22:40AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Okres pzreściowy między BSD a SySV trwa ca~ już prawie 10 lat. W tym
> czasie jakos nie mogę sobie pzrypomnieć żeby cokolqwiek tgo potrzebowało.
> Ergo: dzisiaj jest to jzu _napewno_ niepotrzebne.

Nie sąziesz, że vi /etc/rc.d/rc.local jest prostsze niż pisanie
normalnego skryptu SysV? Szczególnie, jeśli do zrobienia jest coś tak
twórczego jak jedna komenda?

> No niech ktoś znajdie cokolwiek co by choć miało posmak czegos co by się
> nadawało do włożenai do rc.lovcal a nie mogło być wstaione w rególarny
> skrypt to zwrócę^Wcofnę wsio co tu napisałem :)

Pozatym, że pisanie tego skryptu zajmie rząd albo dwa rzędy wielkości
czasu więcej to masz rację.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h