[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 2 Paź 2002, 18:02:58 CEST

On Wed, Oct 02, 2002 at 09:22:40AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przy założeniu że ma podobną funkcję ? .. owszem.
/usr/local ma podobną funkcję do /usr
więc kasujesz /usr/local ?

> Niemniej to założenie jest *błędne* (poprostu :)
może jakieś argumenty?

> Okres pzreściowy między BSD a SySV trwa ca~ już prawie 10 lat. W tym
> czasie jakos nie mogę sobie pzrypomnieć żeby cokolqwiek tgo potrzebowało.
> Ergo: dzisiaj jest to jzu _napewno_ niepotrzebne.
także /usr/local/ nie jest do niczego potrzebny.

co z tego że trwa to od 10 lat? Niech trwa kolejne 50 lat, o ile się
sprawdza i prawidłowo funkcjonuje.

> No niech ktoś znajdie cokolwiek co by choć miało posmak czegos co by się
> nadawało do włożenai do rc.lovcal a nie mogło być wstaione w rególarny
> skrypt to zwrócę^Wcofnę wsio co tu napisałem :)
wszystko może być wstawione w regulany skrypt. Podobnie jak każdy głupi
skrypcik który umieszczam w /usr/local/ może być zapaczkowany i wrzucony
do bazy rpm-a i do /usr/.

pytanie jedynie czy jest sens?
a co do rc.local... ot chociażby coś w stylu
echo "system `hostname` `date` uruchomiony" |mail email w gdziestam...

jedna linijka która czasami może być potrzebna. Mam do niej pisac
osobnego skrypta i wrzucać do rc.d ?
albo coś w stylu postkonfiguracji zainstalowanego świerzo systemu -
kilka poleceń wykonywanych jednokrotnie po zrzuceniu obrazu z systemem
na dysk.