SPECS: rpm.spec (NEW_PEAR_REQUIRES) [misto]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 14 Paź 2002, 09:00:37 CEST

On Sun, 13 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
> Co to za moduły bez funktorów... :-)

taaa - mów do mnie jeszcze ;)

> Chodziło mi o to, że system pakietów przez include jest takim sobie
> rozwiązaniem. Np. nie można mieć tak samo nazwyającej się klasy w kilku
> pakietach.

MDB jest zastępstwem dla DB - dostarcza takie same klasy (a w zasadzie
wrapper na nie).
Ale wiem o co ci chodzi :)

> Wydaje mi się, że błędy w include są rzadsze niż w nazwach klas (są
> łatwiejsze do wychwycenia).

Ja stwierdziłem coś dokładnie odwrotnego :)
Ale ok - pewnie masz rację ;)

> A co z tym, ergh... 1.0? Szklane domy? :-)

Fajnie sypialnie w tych domach wyglądają ;)

Miałem na mysli _po_ wydaniu 1.0, bo to będzie dużo roboty. I trochę
zamieszania.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...