SPECS: rpm.spec (NEW_PEAR_REQUIRES) [misto]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 14 Paź 2002, 10:27:56 CEST

On Mon, Oct 14, 2002 at 09:00:37AM +0200, Blues wrote:

> Ja stwierdziłem coś dokładnie odwrotnego :)
> Ale ok - pewnie masz rację ;)

Przykład:

if (!fopen(...))
  return new Error_here_a_typo("ble");

Taki błąd jest trudny do wychwycenia, jeśli fopen() zawsze się udaje.
include_once jest przeważnie bezwarunkowo.

Tzn. święta 2020? :-)

sorki, MSPANC.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h