rpm 4.0.2-98 w pld1!!!?

Śro, 16 Paź 2002, 20:19:33 CEST

On Wed, 16 Oct 2002, Michal Stochmialek wrote:

> Po co? Dzialaja przeciez na 4.0.2.

Odpowidź masz linijkę niżej :>

> Czyich pomylek?

Pomyłek.

> Po merge'u z HEADem pisalem przeciez, ze nowe rpm+php+pear
> raczej nie nadaja sie do pld1.

I zaraz po tym kończymy używać 4.0.2 czyli wrzucanie tego do 4.0.2 nie ma
i tak sensu.

> Zmiana nazewnictwa dla binarnych klas PEARa musiala w koncu
> nastapic, ale czy powinna wejsc do 'jedynki' to juz tylko
> twoje zdanie. Czemu?

Nie tylko moje. Za mało się oriwntuję w tym czy można to zrobić i dlatego
w tych dwuch linjikach jakie zacytowałeś na końcu pojawił się znak "?".

> Klasy te nie sa (jeszcze) w pld
> przez zaden pakiet uzywane, wiec zmiana zaleznosci nic
> nie zmieni. Z kolei zmiana w skryptach rpma nie miala w ogole
> wplywu na te pakiety, gdyz sa to binarki PEARowe, wiec
> skrypty ich nie dotycza.

Z powyższe mówi że w 1.0 nie musi sie to pojawić.
Pytanie jakie postawiłem nadal niemniej jest aktualne i prosiłbym o
jakąkolwiek kolejna sugestię co do tego co z tym zrobić czy też nie robić.

> Wrzucenie pakietow php-pecl-* (raczej) nic nie zaszkodzi.
> Pytanie tylko: PO CO?

Ktoś potrafi na to pytanie odpowidzieć ?