tetex w ra

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Czw, 31 Paź 2002, 18:06:22 CET

Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:

> Uderz się w klate i powidze patrząc w lustro temu drugiemu w oczy "stary
> to sie nadaje do użytku/testowania" i spóbuj to powidzieć bez mrugniecia
> okiem.

ja to tylko dzis chcialem postawic na swojej workstacji i sie
sypalo. wiec staram sie naprawic. _jakosc_.

> Jeszcze raz: to co zaraz zrobię nie ma nic wspólnego z tym, że robią to
> konkretne osoby czy że nie lubie tetexa czy że moze mma kiepski cdzień czy
> coś innego podobnego .. jak tetex na DEVEL bezie gotowy do tesów to sam
> chętnie zrobię merg na HEAD. Na razie jednak do momentu doprocowania
> pokietu do pewnego minum przyzwoiteg poziomu prosiłbym żeby rozwijac to w
> branchu .. a roboty wygląda że jest tam jeszcze sporo.

w tej chwili tetex _ma_ poprawne zaleznosci - problemy na ftp sa z
tym, iz w nowym tetexie pakiety maja inne nazwy :P i nalezy _usunac_
stare i wrzucic nowe.

> Popatrz co robił dzimi w kernelu. Kumulował sobie kilka zman i dopiero
> jak sam uznał że jest to gotowe przenosił z brancha. Stopień kompilikacji
> tetexa jest rzędu kernela i dlatego to potrównanie ma sens .. ma sens
> także stosowanie podobnej metodologii które w sąsiednim zasobie zdała
> egzamin.

tomku. zrozum jedno. ja sie zabralem za tetexa dopiero dzis. gdy sie
okazalo, iz to co jest na ftp jest w rozsypce. a i przebudowany z
spec'a jest rozsypany.

zachwile na ep09.kernel.pl/pub/People/speedy/tetex bedzie przebudowany
u mnie na i686 tetex z _poprawnymi_ [mam nadzieje] zaleznosciami

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt